Als een bedrijf een goede service verleent bij de diensten die het levert, dan is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen. Met een goede dienstverlening komen klanten namelijk sneller naar de firma terug. Als een klant goed geholpen wordt als er bijvoorbeeld een defect aan een gekocht product optreedt, dan is het natuurlijk wel zo prettig als dit binnen afzienbare tijd verholpen kan worden. De Wehkamp klantenservice staat vaak aardig goed bekend. Het kan hierbij gebeuren dat klanten even moeten wachten, maar dan is alles ook keurig en netjes weer gerepareerd. En dat is natuurlijk wel zo handig.

Gebruik maken van de Wehkampklantenservice

Het staat als een paal boven water dat de klantenservice van Wehkamp het altijd erg druk heeft. Veel Nederlanders maken gebruik van de diensten van deze grote firma. En dan gaat er natuurlijk ook wel eens iets stuk. Dit ligt meestal niet binnen de verantwoordelijkheid van dit online warenhuis, maar valt onder de garantie de fabricant. De Wehkamp klantenservice moeten het product dan wel innemen, maar kan het direct weer doorsturen naar de fabriek. Uiteindelijk komt het vervolgens ook weer hier terecht, zodat het weer opgestuurd kan worden naar de betreffende besteller.

De procedure uitgelicht

Als men bijvoorbeld een laptop bestelt bij dit online warenhuis, en deze gaat kapot, dan is de gang van zaken als volgt:

  • De klant stuurt de laptop op naar de Wehkamp klantenservice.
  • Deze sluist hem door naar de laptopfabriek, waar de reparatie uitgevoerd wordt.
  • Na de reparatieperiode gaat het apparaat weer terug de welbekende Wehkamp klantenservice.
  • Uiteindelijk wordt het van daaruit weer naar de klant getransporteerd.

Hier gaan wel een paar weken overheen, maar uiteindelijk komt het allemaal goed. Ondertussen wordt men via de e-mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Voor meer info : http://deklantenservice.nl/