Je bent druk bezig om allerlei zaken op orde te maken, voordat een belangrijke klant langs komt. Als deze deal wordt gemaakt zullen er een hoop deuren open gaan voor je bedrijf. Helaas moet je om de 5 minuten de telefoon opnemen en vragen van klanten beantwoorden. Je kan natuurlijk ook niet, niet de telefoon opnemen. Je wilt namelijk niet dat bestaande en potentiele klanten overlopen naar de concurrent. De concurrentie in de branche waar je opereert is namelijk ook erg sterk en overstappen naar een concurrent is erg gemakkelijk. Het is dan ook erg belangrijk dat je bedrijf altijd bereikbaar en klanten altijd ergens terecht kunnen met de vragen die ze hebben. De klant moet altijd te woord worden gestaan. Om niet meer gestoord te worden tijdens deze belangrijke momenten is het mogelijk een telefoonservice in te schakelen.

Een dergelijke antwoordservice zal de telefoon voor jouw bedrijf opnemen en klanten helpen waar nodig. Jij kiest wanneer zij de telefoon opnemen. Ben je bijvoorbeeld druk in een vergadering, dan schakel je hem door naar dit bedrijf en zullen ze alleen de telefoon opnemen gedurende de vergadering. Je hoeft je dan geen zorgen meer te maken, dat je klanten misloopt als je op pad bent voor je bedrijf. Je zal nooit meer potentiele klanten mislopen en bestaande klanten zien overlopen naar de concurrent. Een antwoordservice is niet erg duur en daarom een stuk voordeliger dan het aannemen van een vaste medewerker. Je betaald maandelijks een klein bedrag om gebruik te maken van de dienst, hiernaast betaal je per gesprek ook een klein bedrag. De werknemers van een antwoordservice weten waar ze het over hebben en lezen zich van te voren in over jouw bedrijf.

Voor meer info : http://www.bizziphone.com