Ieder bedrijf wil met zijn website hoger in Google komen, want hoog in Google betekend veel zichtbaarheid en veel kansen op nieuwe klanten. Maar als iedereen het wil; hoe ga je het dan nog online winnen? Lees verder en begin vandaag met jouw online succes! Zet lokaal in of op zoekwoorden met minder concurrentieHet komt vaak voor dat bedrijven alleen kijken naar hoe vaak er per maand wordt gezocht op een zoekwoord. Maar als je nog niet veel hebt opgebouwd, dan zijn dit soort zoekwoorden vaak helemaal niet haalbaar. Daarnaast zijn zoekwoorden lokaal of gerichte zoekwoorden vaak veel gerichter en haal je er meer klandizie uit. Heb je bijvoorbeeld een fietsenwinkel en ben je een online fietsenwinkel gestart, dan kan je proberen in te zetten op elektrische fiets kopen. Dat is natuurlijk veel te concurrerend en op korte termijn zeker niet haalbaar. Dan is het dus beter om in te zetten op fietsenwinkel Breda, fietsenwinkel Roosendaal en ga zo maar door. Zet in op laaghangend fruit en groeiAls je dus inzet op minder concurrerende zoekwoorden en je het zogenoemde laaghangend fruit pakt; zorg je voor verkeer op de website en hoe meer verkeer hoe belangrijker je in de ogen van Google wordt! Daarmee kan je dus steeds een beetje groeien Zorg voor verkeer en levendigheidAls je zorgt voor veel verkeer en levendigheid op je website wordt je dus belangrijker in Google. Dit kan je doen via Social media of door te adverteren op Google. Dit kan je zelf doen of je kan je social media of Google ads uitbesteden. Het ligt er echt aan hoeveel tijd je hebt. Deze platformen heb je niet zomaar 1,2, 3 door en vragen veel tijd. Is het onmogelijk om zelf te doen en kan je het beter uitbesteden aan een online marketing bureau? Nee het is zeker niet onmogelijk, maar vaak hebben deze marketing bedrijven wel sneller succes en betere resultaten! |
https://allinone-media.nl |