administratief medewerker
Het bedrijf biedt een maaltijdcheque van 7 euro, een familiale sfeer en een universitaire sfeer.
Jouw verantwoordelijkheid
- In deze functie als medewerker klantenservice krijg je de volgende verantwoordelijkheden toegewezen:
- U bent het contactcentrum van de klant en kunt hen helpen bij het oplossen van hun problemen
- U verwerkt de bestelling;
- Je ondersteunt vertegenwoordigers op administratief niveau, waaronder het opstellen van facturen, offertes, enz.
- Je houdt de voorraad bij, verwerkt offerteaanvragen en voorziet klanten van correcte informatie;
- Je maakt de factuur op;
- U beheert uw mailbox en biedt indien nodig telefonische assistentie.
Jouw profiel
- Voor deze vacature zijn wij op zoek naar de volgende personen:
- Beschikken over een bachelordiploma of eerste ervaring in administratief beheer;
- Naast Nederlands beschik je ook over uitgebreide kennis van het Frans en Engels;
- Bekend met MS Office, bij voorkeur reeds gebruikt ERP-softwarepakket;
- Communicatief vaardig zijn en graag met klanten praten;
- Werk efficiënt, nauwkeurig en beschik over sterke managementcapaciteiten.
Ons aanbod
Deze functie is bij ziektevervanging. Er is een goed salarispakket voorzien met maaltijdbonnen.
Kunt u iets beloven en wilt u het bedrijf helpen uit de problemen te komen? Schroom niet om nu te solliciteren!

|