Crumbbase is een bedrijf die alle retailers in ons land de kans geeft om het gedrag van de consument goed in kaart te kunnen brengen, dit kan bijvoorbeeld gedaan worden door het inzetten van een zogenaamde heatmap winkel. Er zijn natuurlijke meerdere technieken om het gedrag te kunnen analyseren, het is maar net wat jij als bedrijf wilt weten en op welke manier je dit graag te weten zou willen komen. Zo kunnen er bijvoorbeeld camera´s in de winkel geplaatst worden om zo het gedrag goed in kaart te kunnen brengen van de consument. Dit zorgt er ook voor dat je in de toekomst je winkelinrichting hier goed op aan kunt passen met als doel op de langere termijn om meer winst te generen met je vestiging en een concurrentie voordeel op te doen. Online retailers hebben over het vaak meer informatie over hun bezoekers-klanten dan offline retailers, dat is nou eenmaal een feit. Door bijvoorbeeld het eerder beschreven systemen in te schakelen krijg je als winkelier toch een goed inzicht in het gedrag van de bezoeker. Zo kun je een precies inzicht krijgen hoe lang klanten in de winkel zijn en waar zij voornamelijk in de winkel komen en waar juist niet. Op deze wijze krijgen winkel eigenaren toch een goed beeld van hun bezoekers, op de langere termijn zal dit dus voor een aantal voordelen gaan zorgen. Met dit systeem wordt ook duidelijk welke producten de bezoekers voornamelijk bekijken en dus op welke plekken producten voornamelijk onder de belangstelling van de bezoekers staat. Zeg nou zelf wie wilt er nou gegevens verkrijgen van zijn bezoekers of (potentiele) klanten? Met deze gegevens kan je namelijk in de toekomst nog beter inspelen op de wensen en behoeften van de consument. Informeer eens naar de mogelijkheden en kijk op de website van Crumbbase.
|
Voor meer info : https://www.crumbbase.nl/ |